Kızlar selam
öncelikle sarılıktan, uyku düzenlemelerinden buralara geldiğim için çok mutluyum…daha güzeli tüm annelerin başına 😍🥲
Bebeğim 10 aylık olmak üzere hala biberondan su/sıvı tüketiyor ama artık kendisi tutsun akışını kendisi çekerek ayarlasın istiyorum o yüzden pipetli mi yoksa kaldır iç suluklar mı daha iyi kullanan annelerim memnuniyetlerinizi yazar mısınız?
Not: Pipetle içmeyi bilmiyor
8 dişi var paşanın ama çiğnemeyi de bilmiyor bu arada ağzında yumuşatıp direkt yutuyor