Bende geçen sene Mart Nisan gibi korunmayı bıraktım
İlk evlendiğim sene çok hızlı hamile kaldım 3 kez tabi şuan 1 tane çocuğum var 5 yaşında
Ve 1 seneyi geçti şuan bende hamile kalamıyorum
Doktora gitmedim çünkü bende de çok istek yok hamilelik konusunda
Yani olursa olur olmazsa olmaz modundayım ama bi düşünüyorum da neden hamile kalamıyorum acaba diye düşünüyorum ki çok hızlı hamile kalırdım