1susu Bebeğim 3.5 aylık anne sütü mama ilerliyorduk. 1 aydır sadece anne sütü alıyor ve 1 aydır min 4 max 7 günde 1 kaka yapıyor. Normal mi kabızlık mı ?
ysm53 1susu bazen normal olabilir. Anne sütü iyi sindirildiği için. Ama bebeğinizin genel hali nasıl ? Kilo alımı vs yerinde mi gazı çıkıyor mu kakası sert mi karnında vs bir şişlik var mı bunlara bakın şikayeti yoksa normal olabilir.
mavideniz96 1susu ya şu kabız yazan insanlar neye dayanarak yazmışlar anlamıyorum sadece anne sütü olan bir bebeğin 14 güne kadar kaka yapmaması normaldir bunu herkes bilir tüm doktorlar da bunu söyler içiniz rahat olsun
1susu ysm53 reflüsü olduğu için zaten genel hali huzursuz o yüzden kabızlıktan dolayı da huzursuzlanıyor mudur bilemiyorum. 8. gün kakasını yaptı kıvamlı pütürsüzdü sanki kakasını yaptıktan sonra daha sakinleşmiş gibiydi
1susu mavideniz96 belki yanlış okumuşlardır 😏 endişelendiriyor son zamanlarda bu kadar uzun süre yapmaması