Kızlar oğlum bugün 3 aylık oldu bana en başından beri ebe göğüslerini 15 20 emzir diyordu bende hala öyle yapıyordum şöyle bi durum var en basta çok gelen sütü emiyo sonrasını emmek istemiyor bugün arkadaşlar yanlış emzirdiğimi ve tek göğüs tamamen boşaltmadan diğerine geçtiğimi söyledi ama bebeğim azalınca emmek istemiyor ağlıyor birde mamada yese emse de arkasından gazını çıkarırken kusuyor bi kaç defadır farkettim uyuyorken filan sızıntı şeklin de ağzından da geldi