Bebeğim 3 buçuk aylık sütüm tamamen azaldı ve 2 aydır hep mama içiriyorum. Önce aptamil aldık ama aşırı gaz problemi yaptı sonra Hipp Combiotik ve Hipp Organik aldık fakat mamayı içtikten sonra aşırı derecede kusuyor. Mamadan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Şimdi tekrar mama değiştirmek zorundayım. Hangi mamayı önerirsiniz?