Merhabalar
Benim oğlum 19aylık premetüre bir bebek 33+2 de doğdu, bazı garip davranışları beni otizmmi? Sorusuna yöneltiyor.
Heyecanlanınca el çırpma 2 3 kez , çevresinde dönüp yan bakması 2tur,komut almama gibi
Çok neşeli aktif bir çocuk , oyunu çok sever kahkahalar atar, hayır ı bilir , kafa tokuşturalım diyince gelip tokuşur , saklanır bulunca kahkaha atar aynı şekilde beni bulur, sürekli bişeyler konuşur ama anlamsız babıldamalar sar makarayı yapar
Doktora götürdük otizm düşünmüyorum bizim farkımızda ve bizimle iletişim halinde dedi ama kafamız çok karışık. Çocuk çoğu şeyde bizi anlamıyor hala , siz neler düşünüyorsunuz yardımınıza ihtiyacım var