Benim oğlumda 19 aylık aynı evde yürüyordu ama dışarda olduğu yerde duruyordu , çimene asla basmıyordu ağlıyordu.
Zamanla yavaş yavaş elinden tuttum güvenli olduğunu hissettirdim , kucağıma alıp çimende gezdim sonra yere koydum 1 2 adım attırdım şimdi alıştı. Demem şu ki bence zamanla gezecek hatta koşacak 🌸 canınızı sıkmayın aynı şeyleri yaşayıp endişe etmiştim ama geçti