Arkadaşlar şöyle açıklıyım bebeğim 9 aylık ve bu 2 haftaya yakın bebegım başını bir sağa bir sola hayır der gibi çeviriyor anlık olarak yani başta çok üzerinde durmadım ama dikkatimi çekmeye başladı neden yaptığına anlam veremedim kötü bir şey mi başına gelen var mı yoksa gelişim olarak bu da keşfetme sürecinde mi anlamıyorum yani doktoruma sordum gözükürde bir şey yok ama nörolojiye gidebilirsiniz dedi