hilalceren Yatak odamızda küçük bir cam var yazın pek hava almıyor taşınabilir olmasını istiyorum ama sizce hangisini almalıyım kule tipi vantilatör kullanıp memnun olan varmı
asliaslanf hilalceren Beko’nun kule tipi vantilatörünü kullanıyorum bende baya memnunum iyi iş görüyor
monica50 hilalceren evimizde iki tane var farklı odalardayken kullanıyoruz çok sessiz ve rahat gerçekten memnunuz dijtsu markası
suheyla92 hilalceren hicbi vantilatör klima kadar guzel serinletmez maddi durumunuz musaitse klima degilse vant.
berengunes Bizim kule tipi var çok memnunuz baya serinletiyor maddi imkanınız sınırlıysa kule tipi çok iş görür