Kızlar kızım 3 yaşında bugüne kadar Allah ayrılık vermesin hiç ayrı kalmadık cokta keyifli bi çocuktur gittiğimiz her yere ayak uydurur 4 ay önce vize aldık onunla birlikte yurt dışı tatiline gittik çok güzel geçti şimdide eşimle 2 günlüğüne tek gidelim kızımıda anneannesine bırakalım diyoruz ama gelin görün ki 1 hafta önceden anksiyetem başladı , sürekli ağlamak istiyorum inanılmaz bağımlıyım belki kızım bile bu denli değildir cünkü anneme kardeşime bütün gün bıraktığımda cok keyifli geçiyor günü teyzesiyle uyumaya alıskın ama ben hep en kötü senaryoyu düşünüyorum nasıl cıkacağım bu durumun icinden🥹🫶