Hanımlar selam 2 ay önce ikinci doğumumu yaptım. İlk doğumumda kesi oldu bebeğim kiloluydu. İkinci doğumda erken doğdu zayıftı ve kesi atmadı doktor yırtık oldu. Ama dikiş atılan yerin birleşmesinde et parçası var. Zaten zor bir doğum geçirdim bu çok canımı sıkıyor. Cinsellikten de kaçıyorum korkuyorum. Başına gelen varmı? Doktoruma sordum iyileşmen güzel oda geçer dedi ama geçmiyor çok canımı sıkıyor.