Oglum gündüz uykusunu maalesef tamamen birakti. Gune de güneş doğunca başlar. Evde sürekli ben sıkıldım diyor vallahi canıma tak etti. Çizgi film veririm beğenmez, kinetik kum aldim begenmez, oyuncaklar aldim begenmez, resim çizerim, kitap okurum en fazla 5 dk. Ben daha ne yapayım vallahi yetti canıma. Maddi durum olarak tek maaşa düşmek zorunda kaldık ev kira yoksa durum olsa kreşe göndereceğim tüm gun oynasin ama su an imkan yok. Oyalanabilecegi aktivitelere açığım her günde parka gidemem ki. Ha tabi parka gideriz 2 dk sallarız 3 kere kayar yine sıkıldım gidelim der. Tek başıma neye yeteyim şaşırdım palyaço kıyafeti giyip evde gosteri yapmadığım kaldı ha tabi şarkı açıp dans ederiz o da en fazla 5 dk.