Pcosluyum bebek düşünüyoruz doktor 3 aylık duphaston verdi adet düzene girsin yumurtlama olsun diye bugün kontrole gittim 2 gün sonra gel çatlatma iğnesi yapicaz yada duruma göre yumurtlama için iltc vericem dedi bu süreç başından geçen varmı bilgilendirir misiniz