Canım anneler bana bi yardımcı olun ben ne yapacağım oğlum 2.5 yaşında 2. Oğluma hamileyim oğlum 1 aydır çok yaramaz olmuş vuruyor ısırıyor sürekli ağlıyor iyice psikolojimi bozmaya başladı geceleri kalkıp ağlıyor bu süreç böyle devam eder mi yoksa bir gün biter mi bunları yaşayan anneler bi yardımcı olur musunuz lütfen benim ne yapmam lazım hiç bir çocuk oğlumla oynamak istemiyor tabi kimsenin annesi de oğlumla çocuklarını bir arada tutmak istemiyor eee benimde bu konuda canım sıkılıyor konuşacak kimsem yok o yüzden buraya yazmak istedim