canvefa Spinal’den sonra 25 gündür geçmeyen ensemden sırtıma, tüm başımm çevreleyen bir ağrı var vücuduma iğneler batıyor, sezaryen sonrası böyle bi durum yaşayan var mı
ikrahifa canvefa hadi bakalım Allah yardımcın olsun Happy Mom uygulamasında post açtım 26 gün oldu ben doğum yapalı ilk bir hafta hayatımdan neler gitti ben böyle bir ağrı görmedim kafamı kopartıp atasım geldi öyle bir acı öyle bi sızı hareket ettikçe beynim zonkluyordu sıvı kaybından dolayı bebeğime bile bakamadım emziremedim acilik oldum kaç sefer ama bana bol bol su kahve içeceksin bitter çikolata yiyeceksin dedi doktorum çok acı çektim şükür geçti ama o bir hafta bende ciddi piskolejik hissler bıraktı seni çok ama çok iyi anlıyorum dediğim gibi bol bol su ve kahve iç inşallah bir an önce iyileşirsiniz 🙂
canvefa ikrahifa benim de 26 gün oldu aynı şeyleri yaşıyorum acaba siz de hangi belirtiler vardı mr çekildiniz mi sıvı kaybı teşhisi konuldu mu doktorum kan yaması ile geçer diyor yani spinal yapılan bölgeden kendi kanımı takviye ederek :(
ikrahifa Benim öyle sizinki gibi uzun sürmedi 1 hafta kadar çektim ayağa kalkamıyordum bir kere iki büklüm şekilde gezdim evin içinde hatta tuvalete bile gitmek istemedim kafamı azıcık oynattığımda sanki beynimi alıyorlar gibi zonkluyordu resmen kan yamasına gerek duymadı doktorum dediği. Gibi bol su ve kahve +bitter çikolata ile attım şükür tabi sizin durumunuz belki farklıdır doktorunuza danışın bence
canvefa ikrahifa çok geçmiş olsun siz de baş ağrısı dışında hangi belirtiler mevcuttu acaba artık sağlıcakla bebeğime bakmak istiyorum ama ayağa kalktığım zaman beynim akıyormuş gibi hissediyorum bugüne kadar uykusuzluk vesaire diye düşünmüştüm
ikrahifa canvefa bende sadece şiddetli baş ağrısı yaptı başla bir belirtim yoktu benim ama ne çektim birde bana sorun Allah kimseye yaşatmasın