20 aylık oğlum hep esımle aramızda uyuyordu memeden ayırdığım gün yatağını odasını da ayırdım.Ayakta sallanarak uyuyordu gece memeye de çok kalkıyordu memede uyuyordu.Neyse ayırdığım günden berı perısanız çünkü gece hep ağlıyor gıdıyoruz yatağından akıp ayağımızda sallayıp uyutup yatağına koyuyoruz kısa süre sonra tekrar ağlıyor hep ayakta sallanmak ıstıyor ne onerırsınız???nasıl bır yol ızlemelıyım