puskevit Bebeğim 4.ayını doldurmak üzere ve özellikle bu ayla birlikte saç terlemesiyle karşılaşıyorum. Emerken uyuyacağı zaman oluyor. Örtüsü ıslanıyor nerdeyse . Yaşayan var mı napmak lazım üstü de kalın değil oda sıcaklığı da normal
havis1 puskevit aynı sorun benim bebekte de var şuan 7 aylık hala öyle vücudu terlemiyor kafası terliyor
Sadeturkkahvesi puskevit d vitamini eksikse öyle oluyo bide alerjik çpcuklarda. Bnm oğlumda doğduğundan beri öyle
bsr426_ puskevit emerken zorlandığı için oluyor diyor bizim büyükler ne alaka bende biliyorum benimkinde de oluyor zaman zaman
12hat Aynı durum bizdede var başından beri şu an 9 aylık olucak uyurken ve mama içerken oluyo genelde
minnakanneyim puskevit doğduğundan beri öyle ama benim bebeğim hızlı hızlı emiyor efor sarf ediyor ondan terliyor bide emmek ciddi bir efor gerektiren bişey oda terleme yapıyor