Kızlar pilatese başlayacaktım ama kilom olduğu için önce vavushape makinesi ile kilo vermemin daha iyi olacağını söylediler böyle kızılötesi ışın ve vakumlu bir yürüyüş bandı imiş ısı vererek zayıflatıyormuş ve selülitlere çok iyi geliyormuş ama yan etkisi varmıdır diye korktum açıkçası deneyen var mı