Mrvalpr Ben tek bırakıcam Allah’tan olursa o ayrı. Belim rahatsız. Erva büyürken hep iğne vuruldum. Zaten tek bakamadım. Fakat vicdanım hiç rahat değil. Onun bu saçma hayatta, tek kalmasına izin vericez🙈
Bazende diyorumki! İki kardeş birbirini yiyende çok, küs duranda çok . Yani vicdamı rahatlatma sesimde bu🙈