Kızlar ciddi polen toz alerjim var her bahar çok kötü olurum haziran sonuna kadar. Bu sene emzirdiğim için ilaç kullanamıyorum ve inanılmaz kötüyüm. Benim gibi olan var mı? Doktorum ilaç kullanamazsın dedi ama bu çekilecek çile değil mahvoldum ben daha şimdiden gözlerim yanıyo kulaklarım agrıyo burnumdan sular akıyo resmen🤦🏻♀️🤦🏻♀️