Merhabalar. Öğretmenim. 9-3 arası çalışıyorum. Bebegim 16 aylık olana kadar ucretsiz izindeydim 2 aydır da annem memleketten geldi bakıyor sağ olsun. Ama malesef ev ev ustunde ona da bize de zor oluyor torununa cok iyi baksa da. Yaz tatilinden sonra yani Eylül ayında oglum 21 aylık olacak. Kres daha güvenilir geliyor ama tuvalet eğitimi konusu ustune hâlâ gunduz uykusu olacak baska yerde uyuyabilecek mi , hastalıkların yoğunluğu kafamı karistiyor. Ki yasadigimiz yerde hic kimsemiz yok. Diğer taraftan bakıcı olsa güven konusu teresdutte bırakıyor. Kendi evime alacağım ama yabancı biri nasıl olacak endiseliyim. Düşündükce daralıyorum. Küçücük daha nasıl birakacagim güvenip. Kendimi kötü hissediyorum. Deneyimi olan paylaşabilir mi ??