fatmakstk ekranın zararlarını bilmek için “uzman” olmaya yada “özel eğitimci” olmaya gerek yok. Telefon kullanmayı bilen herkes açıp okuyabilir bilimsel çalışmaları:) Size gelince yaptığınız yorumların vahametinin farkında bile değilsiniz sanırım. Ekran izlemeyenler için
fatmakstk Ekran görmen çocuk uzun zaman sonra görünce dozu iyiyce açıyor
Böyle kesin hükümler bildirip aslında izlemesi gerektiğini empoze ederken , bir yandanda
fatmakstk hatta bazı otizmli öğrencilerimin dil gelişiminde bile etkili oldu
Otizm belirtileri ile ekran maruziyetine uğrayan çocukların belirtilerinin benzerliğini hiçe sayarak fütursuzca böyle söylemeniz gerçekten trajikomik. Otizmli bebeği olup sizin bu söylediğinizi ciddiye alıp önüne ekran açarsa ve bebeğinde gerileme olursa bu vebali kaldırabilecek misiniz ? Keşke açıklama zahmetindede bulunsaydınız (sadece eğitimi uygun olan çocuklara öneriyorum) falan diye.