fatmakstk lütfen bu kelimeleri bi özel eğitimciden duymayalım ya lütfen ama. Uzun zaman sonra gösterende biz olucaz dozu ayarlayan da biz olucaz. Sorun 3-4 dk açması değil sorun bugün 3-4 dk bana veriliyorsa yarında verilir öbür günde derken bu süreler uzayacak çünkü çocuk bunun yanlış bir şey olduğunun kavramını bilmeyecek. Evet bu kadar katı olmak gerek en azından 0-3 yaş için, gelişim çağı için, beyin gelişimleri için, dil gelişimleri için.