Merhaba tecrübeli anneler oğlum 3 yaşında tuvalet egitimine başladık 2 gün oldu bu süreçte dışarı da çıkmak istiyor parka vs bi kere çıktık üstüne küçük çişini yaptı 10 dk sonra çıktıktan geri eve geldik ama sürekli ağlıyor hergün çıkartırım normalde sizce tamamen ögrenene kadar çıkartmamalı mı yoksa bi şekilde dışarda da hallletmelimiyiz bu işi