Aselduru88 aşılardan sonra hemen calpol vermemenizi tavsiye ederim eğer verirseniz aşının bi etkisi kalmaz ateşi çok yüksekse verin tabi ki ama onun dışında vermeyin ki vücut mikroplarla nasıl başa çıkacağını anlasın. Aşıların amacı o zaten direnç kazandırmak 😕 telaş yapmayın bir kaç gün öyle olması normal