melekayk Kızlar 3 aylık bebeğim var çatı katında oturuyoruz ve evimiz aşırı sıcak oluyor yani şuan mayıs ayında ev yanıyor Bursa’da yaşıyoruz. Evimizde klimamız var ama bebekli evde klima kullanımı hakkında bilgi almak istiyorum. Bebekle evde klima kullanan var mı? Geçen sene hamileliğimde full klima altında yattım sorun olmadı ama bebek olunca insan daha bir tedirgin oluyor.
smileylaylom melekayk tam karşısına getirmeyin direk ona vurmasın evi 24 derece sabit yapıp bebeği de zıbınla gezdirin. Uyuduğunda ince müslin battaniye örtün içiniz rahat etmezse
minikbeyd melekayk nem alma ayarınız varsa açın bırakın ortamı hafif serinletiyor yetiyor o da geceleri özellikle
betul97_ melekayk Bende çatı dublekste oturuyorum ve seni o kadar iyi anlıyorum ki. Klima tam üstünüze vurmasın 24 derecede çalıştırırsanız hiç bir şey olmaz. Kızım ağustos doğumlu geçen yaz klima hep açıktı. Klima bizim odada yatağın sol tarafında duvarda kızım yan odamızda ben akşama doğru üst katın camlarını kapatıp klimayı 24 derece yapıyordum orta hızlı fanda üst kat soğuyordu yatarken de en düşük fanda çalıştırdım hiçbir şey olmadı
tarana19 melekayk Bebeğim temmuzda doğdu. Aydın sıcağı, dışarısı 50 dereceydi. Doktor mutlaka evde klima kullanın , sadece klima bebeğin üzerine doğru soğuk hava üflemesin dedi. Bebeğim doğduğundan beri klima olan odada kaldı, uyudu, hiç bi sorun olmadı.
belcatanaltan nemli ve sıcak akdeniz bölgesinde yaşadığımız için mecburen klima kullanıyoruz geçen yaz hamileyken bebeğe hazırlık olsun diye doğru dereceyi ayarı bulmak için çok uğraştık. nem modu falan hiç işimize yaramadı. hem üşütmeyip hem ferahlatması için 26 derece orta hız fana karar verdik havalar biraz daha ısınınca sabit o şekilde çalıştırcaz.