Ben de soğukta uyku tulumu giydiriyordum genelde 23-24 olduğunda içinde zıbın ve üstüne uzun kollu ve pijama giydirdim. Şuan buraya yaz geldi resmen oda 25 derece ama sıcak sabaha karşı serin oluyor ilk yatırdığımda uzun kollu zıbın sonra altına pijama ya da battaniye örtüyorum. Beraber yatıyoruz zaten onu da yani beline kadar örtüyorum