@“namkoll”#p38925039uzak memlekete burasi diye getirmedik esyalarimizi ama pisman oldum .biz 5 senedir buradayiz .sizinde bebeginiz cok kucukmus saglikla buyusun insallah tasinmak sizin icin daha zor . bizde marasla sihke arasindayiz kent parki biliyormusunuz oranin yukarisinda hafiziye diye geciyor vali mithat bey neresinde siniz