Lilyum10 Evet yanlış uygulamışsınız. İlk sağımlarda kolostrum sütü geldiği için tek memeye 20dk uygulamak gerek demişti emzirme danışmanı. 1. kademeden başlıyorsunuz 5dk sağım sonra 2. kademe 5dk sonra 3 ve 5dk sonra 4e çıkmanız gerekir. Eğer çok canınız acırsa maksimum 3. kademede kullanın hafifleyene kadar. Aksi halde yara olursa daha çok canınız yanar,çok güçlü makineler çünkü. Her sağımdan sonra mutlaka memenize koruyucu sürün has zeytinyağı gb. Sütünüz kolostrumdan normale döndüğünde her meme için 10dk yeterli olacaktır.