Merhaba kızlar bebeğimin sünnet için kan vermiştik 3 buçuk aylık bazı değerler normal dışı çıktı. Çocuk dr una sorduk bekleyelim dedi. Sünnet sıkıntı değil de işte benim içim içimi yiyor çocuk doktorumuz bu durumu sık gördüklerini henüz bebeğin tam manasıyla kendi kanunu üretenwdiğini söyledi çok 6. Ay bitiminde tekrar verelim dedi. Daha ona 2 buçuk ay var yani benim içim içimi yer. Değerleri böyle çıkan var mıydı sonradan düzeldi mi? Bu neyin belirtisi olabilir bilgisi olan var mı ?
