Dün sabah uyandı ve öksürükle aşırı değil ama hafif bir öksürük akşama da sesi kısıldı biryerim agrımıyor diyor bugun aksama kadar keyfi yerindeydi simdi biraz kırgın gibi geliyor gözüme alerjik bir cocuk ve neye alerki var bilmiyorum genelde alerji şurubu kullanıyorduk simdi ne ilacı vereceğimi bilmiyorum alerjimi aferinmi ikisini aralıklarla versemmi yaşayan varmı