nazts01 Başlıktada dediğim gibi bebeğim 13 aylık maşallah ne versem yer ben gündüz emzirmeyi nasıl kesebilirim
sinif07188 nazts01 özel bir sebebi yoksa kesmek istemenizin sebebi nedir? Beslenmesini de engellemiyormuş.
saremomm_ nazts01 15 aylık kızım yemesi bizim de çok iyi ama illa o memeyi de emecek açmayınca kıyamet ağlamalar nasıl keseceğim bilmiyorum kıyamıyorum 🥲🥲🥲
Gokturkmom nazts01 Korkutmak için değil gün içinde atıyorum 5 kez emziriyorsanız 4 e düşürün alıştıra alıştıra yapın :) 3-2-1 gibi