busekcbz_ merak etme bu duygular bu düşünceler geçiyor ben de doğumdan sonra 6. Gün yalnızdım evde kendi isteğimle, eşim işe başlamıştı falan ama yalnız daha çok rahat ettim zaten bebeğin sadece anneye ihtiyacı var, evde kalabalık görmek beni daha çok strese sokacaktı. Yoruldum tabi ki ağladım ne zaman büyüyecek dedim ama 5 aylık oldu bile merak etme hepsi geçiyor zaman çok hızlı kendine her zaman şunu söyle bu zamanlar geçici ve hep böyle olmayacak. Keyfini çıkarmaya çalış olabildiğince biliyorum çok zor:) ama karamsar olma iyi düşün her zaman güzel anne💖