yourpariah açlığını bez sayısından anlarsınız, bizimkinin burnu tıkanıyodu onu açıyodum öyle emebiliyodu, bu sefer de burnuna sıktığım su midesini bulandırıyodu onu kusana kadar ağlıyodu, devamında gaz olabiliyodu, zor günler oldu bizim de, bazen içgüdüsel çok ağlayınca diyodum ben bunu bi soyayım çıkarıyodjm üstünü başını bi rahatlıyodu, soğumaya başlayınca parça parça geri giydiriyodum, bazen ilk halinden ince bırakıyodum, eşim nerden anladın çıkarınca rahatlayacağını diye şaşırıyodu, herkes de üşür dediği için, halbuki yanıyo çocuk, bazen balkonun serinine çıkarıyodum, bazen aspiratörü açıp ayakta emziriyodum, bazen de en çılgın gecelerimiz o gün eşim ve benden başkası kucağına alıp sevmeye uğraştıysa yaşanıyodu, eşimi buna ikna edince çocuk yine rahatladı, gezdirmek güzel ama direkt onunla iletişim kurulunca ona fazla gelip çok bunalıyodu, yakamda uyuyodu, şimdi 6 aylık olacak artık sosyalleşiyo o konu rahatsız etmiyo ama ilk 4 ay baya problem oldu bize kalabalık, kv kp ve eşimin kardeşi dibine girip yüksek sesle seviyolardı bunalıyodu anlıyodum. Bazen atak bazen gaz bazen beynin aşırı yüklenmesi bazen sıcak. Gözlemleyerek buldum genelde. Şüphelendiklerimden uzak durunca azaldığı da oldu. O günü yaşayarak uykusuz geçirmek zorunda kaldıklarım da oldu. Zor bi süreç Allah kolaylık versin.