25 günlük Bebegım .
Emmesi çok zayıf.
Dogdugundan beri 2saate bir 30 cc mama alıyor.
Sureklı emzırmeye çalışıyorum ama sureklı derim derim uyuyor. Emmıyor çoğu zaman. Yada zayıf emıyor.
Sarılık gectı çok şükür.
Sağım yapıyorum sureklı. Her emzirme sonrası 15dk.
Hiç emmedıgı zaman 10ar dk daha.
20 günde artmaz mıydı artacak olsa ?
Kafayı yemek üzereyim ne yapmalıyım daha