premses7_ Kızlar bana acil trif yazar mısınız balığı nasıl veriyorsunuz bebeğinize kşma yapmak istiyorum
beybitolat premses7_ ben zeytinyağı sürüyorum önlü arkalı fırında 170 derece 25 dkda pişiriyorum çok güzel oluyor. Bazen portakalda sıkıyorum hatta fırınlamadan
KendiEvimdeDeplasmandayim premses7_ ben suda haşlıyorum sonra zeytinyağı ve limon sıkıp veriyorum. Öyle yiyo diye başka denemedim ama bi ara fırında yapacağım
tineanigra premses7_ zeytinyağı sürüp altına da tatlı patates dilimleri koyup fırında pişiriyordum bayılarak yiyorlardı
monica50 premses7_ havuç patates kabak ne bulursam ve derisi alınmış somonu minik minik doğrayıp buharda pişiriyorum en son hafif baharatlıyorum. bazen direkt öyle veriyorum bazen ezip içine yulaf unu vs ekleyip top köfte haline getiriyorum iki türlü de seviyor
nadidelifora premses7_ ben yapıyorum eşim bile bayılıyor😂 Tavanın altına patates soğan domates yeşil biber kesip sırayla diziyoruz. Halka olacaklar. En üste somon ve zeytinyağı döküyoruz. Tuz da koyarsınız ayına uyunsa. Bu kadar. Kısık ateşte ağzı kapalı 45 dakika kadar pişirin. Suyunu salıp sonra çekiyor İnanılmaz lezzetli oluyor. Ailecek bile yiyebilirsiniz 🌸
premses7_ nadidelifora tatlı patatesi nerden alıyosunuz acaba bizim pazarlarda hiç denk gelmedim marketlerde yok
premses7_ Tarifler için çok teşekkür ederim deneyeceğim ☺️kızım 9 aylık olucak nerdeyse severek , yediği hiç bişey yok her yemeği zorla yediriyorum inşallah sever
nadidelifora premses7_ ben normal patatesle yapıyorum 🤦🏻 bizim zamanımızda tatlı patates mi vardı 😂 şaka şaka migros Carrefour file falan varsa oralarda var🌸
nurdagulmom premses7_ ben once derisini yüzüp zeytinyagi bazen sarimsakla beraber ezip baliga sürüyorum sonra yanina havuç tatli patetes onlarida zeytinyagliyorum biraz limon sıkıyorum sonra üstünü yagli kagitla kapatıp fırına atıyorum yumusayinca aliyorum fazla pisince kuru oluyor bu tarifi de severek yiyo maşallah 🥰
denimomy premses7_ zeytinyağı ve kekik ile fırına atıyorum ya da portakal suyu ve zencefil ile bir saat matine edip buharda hasliyorum