10 bcucuk aylik bebegim mama sandalyesine tutunup kalkiyor dis kasimak icin kenarlarina dogru yukselmeye calisirken düştü buyuk ihtimal sırtüstü düşmüş mama sandalyesi de üstüne düşmüş biraz agladi sakinlestirdim dudagiyla burnu kizarmis hafif oraya dusmus galiba dudaginin ustu ince cizgi halinde kan toplar gibi olmuş basina falan baktim sislik falan varmi diye yok cok şükür bişey olur mu ya basiniza geldimi hic sizin