3.5 aylık bebeğime sadece mama veriyorum. Yengem duyunca kızdı nasıl su vermezsin dedi. Kendi sütünü vermiyorsun su ihtiyacını karşılamıyor, öldürürsün bu çocuğu dedi. Bir de falancanın çocuğunu örnek verdi ciğerlerinde problem varmış doktor nasıl su vermezsin su vermediğin için bu çocuk böyle olmuş diye kızmış vs. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?