Bebeğim yedi aylık altıncı aydan sonra mamaya başladık ama bir ayda mesela üç kutu mama alıyoruz normalde sizce 1 kutu 900 gram yani toplamda ayda 2:30 falan kilo mama yapıyor siz nasıl ilerliyorsunuz ne yapacağım bilmiyorum sizce normal mi bu durum yoksa ek gıda mı artırmalıyım