Bence güzel olur
Ben e bebekten oturaklı kanguru almıştım bel destekli
Havaalanında öyle işimi görmüştü ki
Avmyi felan hep onunla gezdik diyebilirim
Hiç bel ağrısı da yapmamıştı, hatta o kadar rahattı ki kızım ona koyunca uyurdu 😂 kangurunun şapkası da vardı, yüzünü kendime dönderip oturtuyordum, şapkasını da takınca uyuyordu.
Çok kolay Bi şekilde de tam tersine dönderip etrafı görmesini sağlardım uyanıkken, hiç sesi çıkmazdı.
Ama yürümeyi öğrenince binmedi tabi istemedi 🤭