cicekannesi10 tam 7 aylık bebeğim. Diş yok, günde 3 kez yarımşar saat uyuyor. Desteksiz oturuyor( mama sandalyesinde alıştırdım). Dönünce kendini düzeltemiyor ama umursamıyorum çünkü sırt üstü yatmayı hiç sevmiyor. Yürüteç kullanmıyoruz. Ek gıda olarak da hep çatalla ezilmiş olarak veriyorum. Kahvaltıda irmik muhallebisi içine muz, avokado,labne,ceviz akşam öğüne de sebze haşlaması,yulaf lapası gibi şeyler veriyorum.