irem5286 baya bi yaşadım hiç bişi kar etmedi sırtıma kadar acı çekiyodum ağlıyodum emzirirken, içerde bi damarı yakıyolar sanki, dışta yara olmayıp içinün böylesine acıması çok kötü bişi, lansinoh, garmastan pomad filan kullandım yani içine bi faydası oldu mu anlamadım, 2. ayda geçti sonra ara ara hiç geçmemiş gibi geri geldi, gümüş kapak filan da kötü yaptı beni, tahin yağı kullanmadım ama bilmiyorum ya ucunda olmayınca yara içeriye ne fayda edecek bilmiyorum, kıyafet değdiremiyodum, kollarım iki yandan mememe değen yerler bile acıyodu, zamanla şişlikler ve acı düzene girdi, bana ancak zaman fayda sağladı çok geçmiş olsun.