1 aylık bebeğim var ablasıda alerjıktı gaz sorunu bitmeyen ağlaması kolikte değil uyanık olduğu her an ağlıyor mukuslu kaka yüzündede döküntü var doktor kanda kaka olmadan alerjık saymıyoruz dedi diyet önermedi diyet yapmadan kendi kendine belirtileri geçen var mı bu şekilde neye alerjısı olduğunu bulamayacağım diyet yapmasam ne zaman biter bu şikayetler çok ağlıyor çok zor bir durum