metahan-1 bizde de vardı, çook ağladı çok inat etti , biz şöyle yaptık eğer küçük bi kıyafetse mevsime uygun değilse göz önünden kaldırmak en iyisi sürekli kriz çıkacağına bi iki kez ağlayıp kabullendi görmeyince unuttu, normal kıyafetse onu giydirmek istemiyosanız şuan kirli yıkayınca giyersin diyin yine görmeyeceği bi yere kaldırın, onun dışında o kıyafet de güzel bu renk de güzel , hepsini sırayla giyebiliriz bak arkadaşın bugün farklı bi renk giymiş o renk de güzel gibi gibi denebilir