Kızlar bebeğim beş gündür kaka yapmıyor sadece anne sütü alıyor sürekli huzursuz gaz çıkarırken ağlıyor çay kaşığı ucuyla zeytinyagı verdim yine yapmadı probiyotik falan da kullanıyorum iyice düzensiz oldu kakası 3.04 günde falan yapıyor bayağı taşırmalı bir şekilde beline kadar ama bu sefer yapmadı sizce doktora götürmeli miyim