Rabiiul hazelkayan kafelerde böyle lekelerin üzerine kolonya sıkıp çakmak ile lekeyi geçiriyorlar ama ne kadar sağlıklı bilemiyorum tabii ki
kirmizibalik_ hazelkayan benimde sehpamın üzerinde oldu, kolonya döküp çakmak çaktım, az da olsa geçti ama sehpamın yüzeyi berbat oldu.. 🤦🏼♀️ bi ara çok araştırdım, chatgpt’ye sorabilirsin bence