Pamuk_esos kezizeynep merhaba ☺️Davraz yaşam hastanesinde Gülderen cesur hanıma gidiyorduk . Şehir hastanesinde de bir kaç tane doktor var . Murat sever ve Nurcan doğan hanım .
kezizeynep Pamuk_esos merhaba bugün nurcan hanıma gittik gerçekten çok iyi bir doktordu öneriniz için çok teşekkür ederim tekrardan ☺️
Pamuk_esos kezizeynep ya öyle mi ? Ben pasta yapıyorum. Öylelikle denk gelmişti müşterim olur kendisi. Hiç muayene olmak nasip olmadı ama 2 dkka da olsa görüşmüştük kendisiyle çok sevmiştim.