Dnzdnz daha dün gittim 😢 4. Ay aşılarımızı olduk. Sağlık ocagındaki hemşireyle telefonlaşıyoruz korktugumu söyledim gel hemen yapalım git dedi. Ve gittiğim gibi girdik kızımı soymadım bile altındakini sıyırdım yaptı iki bacagından tartı martı hiç bişeye bakmadık. Bi sonraki randevu için haberleşiriz dedik ve çıktım. Max 3 dkka kalmısımdır içerde 😆 bana kolonya ayarlamış ellerimi yıkadım ettim kızımın altınada alt açma bezi serdim hemen anında çöpe attım sonra kafasını bastırdım göğsüme cıktık ordan. Kapıdan bahceye cıkar cıkmazda hemen sildim gene ellerimi