talhamamy
Dediğim gibi bende çok beğeniyordum , bayram için almıştım. Kombin yaptım değişim iade başka bir ürün almak içinde zamanım yoktu . Oğluma bir kere giydirdim baktım iz olmuş daha sonra kendisi de giymek istemedi kaldı öyle duruyor maalesef, ama ürün güzel kaliteli ondan yana sorun yok