Merhaba kızlar oğlum sekizbucul aylık emeklerken çok hızlı nefes alıp veriyor. Yeni emeklemeye başladı. Çok yoruluyor gibi. Normal mi ? Öncesinde tekrar eden bronşit öykümüz var bu yüzden korkuyorum astım belirtisi mi diye. Dört yaşında kızım var o nasıldı hiç hatırlamıyorum. Ben mi kuruntu yapıyorum bilmiyorum